Universitas søker nye uttegnere

Bor det en estetiker i deg? Irriterer du deg av rotete avisforsider? Vi ser etter nye uttegnere som vil være med å produsere norges største studentavis!

En flott mulighet for deg som har lyst å være med i en fantastisk god og sosial studentorganisasjon. Som uttegner er du en del av et team som jobber med å tegne ut saker, levert av journalistene, til papiravisen. Erfaring med InDesign og Photoshop er en fordel, men ikke et absolutt krav. Det viktigste er at man er motivert til å lære. Har du erfaring med sosiale medier er det et pluss.

Stillingene er honorert og kan enkelt kombineres med studier.

Søknadsfrist: snarest.

Søknad med CV sendes til martesdatter@gmail.com . Merk søknaden med uttegner eller desksjef.

Spørsmål kan rettes til desksjef Sofie Martesdatter Granberg – martesdatter@gmail.com