Vil du jobbe i Universitas?

Vi søker nye uttegnere.

Vi kan tilby:

• Et svært godt sosialt miljø i en trivelig, engasjert redaksjon.
  • En uvurderlig erfaring for alle som ønsker en fremtid innen journalistikk, foto og medier generelt.
  • En variert og spennende jobb med store utviklingsmuligheter og rom for nytenkning og kreativ utfoldelse.
  • Universitas vektlegger mangfold og oppfordrer studenter fra alle aktuelle læresteder til å søke, uansett kjønn eller kulturell bakgrunn.

Har du estetisk sans? Leser du Universitas og tenker over hvordan designet kunne vært bedre? Har du lyst til å bidra til at en av Europas største studentavis ser bra ut når den kommer på ditt campus hver onsdag?

Perfekt! Universitas søker nemlig nye uttegnere og desksjef. Du vil ha ansvar for å tegne ut saker levert fra journalister sammen med resten av desken. Tidligere erfaring fra avis eller lignende er en fordel, men ingen betingelse. Det er viktigere at du har vilje til å stå på samt at du har gode ideer til hvordan vi kan gjøre avisen bedre. Du må derimot ha et blikk for god layout og gjerne kjennskap til InDesign og Photoshop.

Stillingen er honorert og kan enkelt kombineres med studier.

Søknadsfrist snarest.

Søknad med CV, noen ord om hvorfor du passer til stillingen arbeidsprøver sendes til aleksander@madebyleks.no. Merk søknaden med uttegner eller desksjef.

Spørsmål kan rettes til desksjef Aleksander Naug: aleksander@madebyaleks.no / 47 38 05 32