Ny student i Oslo?

Les Universitas’ velkomstbilag.

HJELP I NØDEN: Det er lett å bli forvirret av alle inntrykkene og impulsene man stilles overfor som ny student i Oslo. Da er det bra å ha Universitas’ velkomstbilag til å guide seg gjennom den nye tilværelsen.

Usikker på hva som er det beste spisestedet på Blindern? Hvor du bør gå for å handle pensumbøker i Nydalen? Drømmer du om å dra på utveksling, men trenger tips? Eller lurer du rett og slett på hvem Oslos studentledere har mest lyst til å kline med?

Fortvil ikke! Alt dette, og mye mer, får du nemlig svar på i Universitas’ velkomstbilag for nye studenter.