SUNT ELLER USUNT? OSI Friidrett kunne tilby vafler.

Rekrutterer med vått og tørt

Flere lag i Oslostudentenes Idrettsklubb går i år nye veier for å rekruttere medlemmer.

På Frederikkeplassen forrige tirsdag kunne blant annet OSI Orientering by på jordbær for den sunne, og godteri for den litt mindre sunne student. OSI Friidrett kunne på sin side by på vafler til alle interesserte ved deres stand.

Hvorvidt spydkastlegenden Trine Hattestad har kommet dit hun er i dag ved å spise vafler – og i så fall med hva slags garnityr, vites ikke. Universitas klarte tirsdags kveld verken å ta rede på sammenhengen mellom vafler og friidrett, og heller ikke hvorfor OSI Orientering tilbydde jordbær og godteri i stedet for markjordbær og blåbær da ingen av de nevnte OSI-lagene var tilgjengelig for kommentar.

BARE USUNT? OSI Rugby kjørte på med øl.

For OSI Rugbys del var det derimot øl som ble langet ut. Hvorfor ledelsen her utrolig nok heller ikke var tilgjengelig for kommentar, kan ikke besvares. Det eneste som er sikkert, er at om det var fordi rugbygjengen drakk øl så gjorde de det i hvert fall ikke i ølteltet da dette er stengt for i år.

Så hva kan Universitas tilby i alt det her? I det minste årets agurk og tre bilder av det hele.