Se så fine nettsider vi har fått!

Universitas.no har fått en ansiktsløftning i løpet av sommeren. Nå kan du se frem til daglige nyhetsoppdateringer med saker som angår deg som studerer i Oslo.

Publisert

Universitas har tatt konsekvensene av at det nå ser ut som om internett ikke bare er en døgnflue, og har derfor valgt å satse større på nettavisa. For dere som har vært inne på sidene våre tidligere vil dere se at de er totalt forandret, med blant annet et renere og mer moderne utseende og bedre oversikt i menyene. Samtidig vil nettavisa utover høsten få noen mindre tekniske oppdateringer, blant annet med integrerte kommentarfelter i artiklene, slik at du kan få ytret din mening om ting som opptar deg.

Fra i dag kan våre lesere også se frem til en daglig oppdatert nettavis med nyheter, kultur og kuriosa som er skrevet av og for studenter. Det betyr at vi fremover vil ha som mål å være først ute med de sakene som angår deg og din studiehverdag, det være seg om regjeringen velger å legge ned Lånekassen, om Michael Jackson begynner på Menighetsfakultetet eller om det plutselig viser seg at Australia-studentene faktisk må levere inn en skriftlig oppgave i løpet av studiet.

Samtidig vil vi fortsette å legge ut artiklene fra papiravisa på nettsidene, slik at du fremdeles vil ha mulighet til å lese Universitas uansett hvor du befinner deg i verden. Vi håper og tror at dette vil gjøre at Universitas vil beholde sin plass som et av de største og viktigste studentmediene i Norden, og at Universitas.no vil bli en naturlig del av internetthverdagen til studenter tilknyttet SiO-institusjonene. Derfor vil vi ha tilbakemeldinger fra deg som er bruker nettsidene våre. Det er tross alt på grunn av deg at vi gidder å drive med disse greiene. Om du har noe på hjertet hører vi gjerne ifra deg. Skriv inn dine tanker om Universitas.no kontaktskjemaet vårt, og si din mening.