Kylie hjelper studenter

Cardiff: Kylie Minougue har skrevet om teksten til «Can\'t get you out of my head» for Universitetet i Cardiff, Wales. Den nye versjonen av singelen er ment å promotere en støttetelefon for studenter ved Universitetet, skriver nyhetstjenesten ananova. En talsmann ved Kylies plateselskap sier hun besluttet å skrive om teksten fordi dette var en god sak. – Det er godt å se at selv om hun er en internasjonal popstjerne, er hun fortsatt interessert i vanlig folk, sier støttetelefonens koordinator. Kylie fikk en informasjonspakke og en tom minidisk til hotellet hennes en gang hun var i Cardiff. Også – etter en del måneder – fikk de minidisken i posten med Kylies jingle. Den nye versjonen skal spilles på studentradioen i Cardiff denne uken.