Ting du kan bruke Studiekatalogen til

Endelig er Studiekatalogen her! Oppgavene står i kø.

Spritskjuler

Ved å skjære ut plass, kan du få lagt inn en liten flaske sprit i studiekatalogen. Dette er meget hendig på forelesninger, både for studenter og forelesere. Studiekatalogen fungerer også utmerket som støtsikker emballasje for de dyre dråpene.

Dørstopper for Jehovas Vitner

Er du medlem i Jehovas Vitner vet du hvor leit det er å gå rundt i en måned med blå tær, bare fordi du var så dum at du stakk dine tøyskobekledte føtter inn i dørsprekken til en sint vantro. Ved å kjapt stikke et eksemplar av Studiekatalogen inn gjennom dørsprekken har den vantro ikke en sjangs i havet til å smelle igjen døren og må pent høre på ditt glade budskap.

Skuddsikker vest

Ut på byen? Ha alltid på deg Universitetets egen skudd- og stikksikre vest. Med fire kataloger på brystet og magen, samt fire på ryggen tåler du garantert å stå en stund i kø utenfor Snorre. For litt tøff knuffing på vei nedover Rosenkrantzgate legg også en på hver skulder. Teip det godt sammen med Gaffa-teip, og du holder Legevakten borte ennå en stund..

Sparring

Banzai! Nesten alle idrettslag ved OSI holder på med kampsport på en eller annen måte. Med en studiekatalog teipet til hver håndflate kan du bli deres ideelle sparrepartner. Dog, se opp for ninjastjerner.