U1, Samfunnsvitenskapelig Fakultet, fredag 14.11.03 22:30 – 23:00

Kl 22.31: Ungkarsaktig, metrofil partyløve i pastellfarger stumper sigaretten sin galant i skulderen min. *Røykelov, nå!*

Kl 22.35: Massesuggesjon: Både kreti og pleti tror plutselig de er helt RÅ på Michael Jackson. Den gang ei.

Kl 22.41:Hele dansegulvet av beduggede studenter kaster hendene synkront i været og virrer rundt på en litt ekstatisk, Brady Bunch-liknende og ikke spesielt stilig måte.

Kl 22.47: Identisk kledd par tar noen Ricky Martin-lidenskapelige moves og glemmer at det er andre folk til stede.

Kl 22.49:Er det fugledansen eller robotdansen det forsøkes så iherdig på? Ingen vet. Det er best å ikke spørre.

Kl 23.00: Her begynner ting å bli lett diffust og usammenhengende. Desto mer gøy!