Den gode siden av saken

Aldri så galt at det ikke er godt for noe

Nytt på nytt

Taket i Universitetsbiblioteket faller ned og faren for tilfeldige dødsfall stiger parallelt med antall kilo takplater. Heldigvis finnes det et alternativ for dem som ikke setter pris på daglig utøvelse av ekstremsport: Lesesalen på Eilert Sundts hus er både nyåpnet og nyoppusset.

Møt opp og bli kjent

Kvalitetsreformen krever at både det ene og andre er obligatorisk, men aldri før har så mange visst navnet på medstudentene sine. Forhåpentligvis fører dette til at ensomme kvelder på hybelen forsvinner for godt, sammen med depresjonspakninger med Grandiosa

Mer mat

Det har offisielt blitt høst, men heldigvis har Fredrikke og Knorr gått hand i hand for å tilby frosne og stressa studenter fersk suppe og brød til alle. Billig er det blitt også. Ikke gå i frø, spis suppe med brød!

Du er ikke paranoid når de virkelig er ute etter deg

Informasjonsflyten på Universitetet er for tiden kaotisk, ikke eksisterende, uoversiktelig og feilaktig, alt på en gang. Bare husk: Neste gang du kommer feil, for sent , ikke i det hele tatt: Gjør din plikt, krev din rett, det er ikke deg, det er dem.

Beatboy

@Tilslutt skal den æres den som æres bør. Colin Haines ved institutt for britiske og amerikanske studier er sannsynligvis eneste ansatt ved Universitetet som tidvis prøver seg som ræpper når tungt tilgjengelig tekst skal forklares. En lærer for et nytt årtusen.