Studentkatalogen: nyttige ting for studenter!

De fleste postordrefirmaer mangler sårt produkter som studenter virkelig trenger. Nå har du endelig et postordrefirma som tar dine ønsker på alvor!

Briller med pensumfilter

Disse brillene er mer enn bare stilfulle. De har et eget pensumfilter som gjør at bare pensum slipper igjennom glasset. Aldri mer bortkastet lærdom! Nå også med odontologi-pensumfilter.

Husk å merke av faget du tar!

Kr 198,90.

Underdal-maske

Er du lei av å stadig bli forstyrret av pratsomme mennesker på fester? Med denne morsomme Underdal-masken vil alle tro at du bare er en kjedelig rektor som har forvillet seg inn på festen.

Lånekasse-lytter

Er det ikke irriterende å sitte i en time i telefonen og vente på svar hos Lånekassen mens du kunne gjort noe annet nyttig? Denne uunnværlige Lånekasse-lytteren plasseres på telefonrøret og gir automatisk fra seg et høyt pip i tilfelle noen endelig svarer i andre enden. Hvis du bruker mer en fem sekunder på å ta røret etter pipet vil Lånekasse-konsulenten få beskjed om at det må påregnes noe venting.

Gjenbrukshandleliste

Kos deg med å gjøre unna student-handlingen kjapt og enkelt med denne miljøvennlige gjenbrukshandlelisten. Handlelisten, som er laget i behagelig vinyl, kommer med fire ferdig avkryssede rubrikker for pasta, pils, smør og brød samt én rubrikk som kan brukes til hva du vil.

Kr 29,90

Chatup lines

Den populære boken

Chatup lines for studenter har nå endelig kommet til Norge. Etter at du har funnet ut hvilket fag studenten eller studinen tar, kan du bare slå opp i boken for gode samtaletips for hans eller hennes fag. Kommer i både hetero- og homoversjon.

Kr 79,90

Radiosender til eksamensvakters høreapparat

Skulle du bare ha kikket litt på en jukselapp du har under eksamen, men er redd de gamle eksamensvaktene skal høre det? Bruk denne diskrete radiosenderen, som sender på kjente høreapparatfrekvenser, slik at du overdøver knitringen. Den har innlagt en sang med Søstrene Bjørklund, slik at eksamensvakten kan høre på fin musikk mens du jukser så det holder.

Kr 209,90

Skylapper til avisstands og alt mulig

Er det ikke slitsomt å gå forbi alle flygebladutdelere og studentkverulanter som til enhver tid vil prakke på deg ett eller annet? Med disse søte skylappene slipper du maset for godt.

Kr 59,90

Ur med innlagt akademisk kvarter

Dette morsomme uret har skravert sonen mellom 12 og 3, slik at du til enhver tid ser hva som er det akademiske kvartér. Nå blir du midtpunktet hver gang du møter andre studenter!

Kr 99,90

Klix-varmer i plysj

Ta med deg en brennheit kopp med Klix-kaffe fra automaten uten å brenne deg ved at du plasserer den i dette lekre plysjfutteralet. Vel inne på forelesningen vil plysjvarmeren holde kaffen varm i lang tid. Kan vaskes.

Kr 39,90

Studine-BH

Mange kvinnelige studenter sliter med å få sove over bøkene sine ved lesesalsplasser, forelesninger og hjemme fordi BH-en klemmer litt ekstra i den posisjonen. Studine-BH-en vil derimot gjøre denne sovingen til en ergonomisk og behagelig opplevelse.

Kr 49,90

Kaffekrone-holder

Myntholder med plass til syv kroner er fint å ha når du skal kjøpe kaffe. Kan justeres ved prisøkning!

Kr 9,90