Hvorfor krangle om en flott vaskeriløsning?

Publisert

Jeg flyttet nylig inn i Bjølsen studentby, og ble overrasket over den moderne og praktiske vaskeriløsningen. Jeg fyller kortet mitt på nett, reserverer vaskeritid og finner vaskemaskinen klar når jeg kommer ned. Superenkelt!

Så leser jeg i Universitas at andre studenter sliter med vaskeriløsningen. Det må jo være fordi de ikke forstår nettløsningen, eventuelt at de ikke har nødvendig programvare. Når det gjelder problemene i forhold til bruk av mac, stiller jeg meg helt uforstående. Jeg sitter her på mac-en min og digger vaskeriløsningen! Jeg har lastet ned en bedre nettleser enn Safari, og bruker i stedet Firefox, som ligger gratis på nett. Dermed har jeg ingen problemer med Miele, og alt er i grunn veldig greit.

Vi burde takke studentboligene for at de tør å satse på moderne løsninger.

Vi burde takke studentboligene for at de tør å satse på moderne løsninger. Når det kommer til klagene på manglende informasjon, har jeg opplevd at både Studentboligene og SiO-senteret gladelig forklarer og hjelper om det skulle være noe problem. Hvorfor ikke spørre om hjelp om man synes noe er vanskelig?