Hvorfor kan ikke jeg være kul når Lesernes meldinger?

Kjære jusstudine. DE er Blindern, VI er Universitetet.

Jusstudent

Det universitet her er lite teit. Jeg fikk ikke engang ha lue på studentkortet mitt, is var bare å glemme. Tenk om jeg alltid har lue da. Makan!

Sinte Martin

Det er så mange kjekke gutter på SV at jeg skulle ønske jeg ikke hadde kjæreste...!

Statsvit-studine

Er det for å motvirke sydenreiser at tempen på Sv-lesern er lik den på Mallorca?

Heit

Jeg har sendt min siste tekstmelding. Ever. Føkk sms-hælvette!

frustrert

Studieprogram: Fastsatte fag som studenter alle studenter må ha, for nå skal alle være like! Har selv aldri passet inn i A4-formatet, hva nå?

Gothmistress

Det går jo faen ikke an lese på Sophus Bugge lenger! Fullt av sv-ere og bråk fra grupperommene! Hva skal vi hf-ere gjøre nå?

Anonym

Hvorfor bryr ingen seg om at taket falt ned på datarommet på jur.fak? Typisk blinderen-arrogant distriktshets.

jusstudent med hjelm

Går d an å spenne 1nett under taket på ub,så vi fortsatt kan lese selv om platene faller? Dette r 1seriøst forslag.uten ub stopper studiene!

LAD

Øy...! Hvor er d blitt av siste skrik tegneserien av marius horn molaug og kristoffer kjølberg. Den er mye kulere en den søpla jason tegner.

jkb

Veldig greit med clasfronter og forelesningsnotater på internett, men hva hjelper det når printerkøene er så lange at utskriftene ikke kommer før etter eksamen?

Anonym

Hei du ola jakke tyv,er du han med den hårete brystkassa,eller hun med den litt store rompa?jakka kan du beholde for den fine natten,klemz

togladegutter