trøtte meldinger til trøtte studenter

Er d litt for mye forlangt at noen vasker pultene på bioen ihvertfall 1 gang i året?! Hørt om vårrengjøring?Snart størkner j fast i kaffe sølet...

Bionerd

Trodde lenge det var vår, helt til jeg oppdaget at gåsungene på trærne mellom hf og sv egentlig var rester av juletrebelysningen.

Eva.

Kan alle som er lykkelig vårforelska vennligst se å holde seg borte fra alle offentlige steder og avstå fra sosiale aktiviteter så lenge symptomene varer?

Sjalu

Faens jævla russehelvete! Det at avgangselevene ikke har eksamen før i juni gjør det satans fristende å spy inn i kjellervinduene DERES natten før dagen

Anonym

Alumni er flertall av alumnus, ikke av alumna (jfr. universitas nr 14, side 13), En avis med et latinsk navn bør kunne sin latin!

Irritert KRI-student

Sjalu

Anonym

Bare må dele dette me ub kjære redaktør: på gamle catwalk koster det 22kr for 0.4 pils hele kvelden på onsdag!! Du kan tro jeg ble drita!

Fattig student

«Radio Novas platearkiv er rasert» Hva slags anti-nyhet er det å putte på forsiden? Og nesten ikke et ord om Landstinget til NSU!

Oppgitt

Avis for og av studenter? Da burde dere virkelig være mer intelligente enn å skrive «Malmø-negeren» i plateanm. Har verden virkelig ikke gått fremover??

Anonym

Jenter: kan dere ikke kaste meg en lapp med nr deres på eller gi meg et søtt smil så kanskje jeg tørr gå bort å prate med dere?!

– Reven-

Vi på Sogn er blitt lurt! Av kebabmannen med bart og master i matte! INGEN REMA1000.

– Tony-

Hei du kjekke gutt som plutselig dukket opp på Oceania-forelesning! Hvem er du? Kom tilbake!

Anonym

Hei kjekke ub- flørt! Barnet jeg hadde med meg en morgen var min niese! Ingen grunn til panikk.

Tante Hanne

Jeg klipper alltid for stort hull i majonesposen. Like irriterende hver gang:-)

Hilsen morgengretten

Hvis sv-kantinen trenger fler kopper, kan de se på den lille lesesalen. Der står det et lite lager.

Anonym

Ofrer alt, alt for norge, til og med en øl, om vi må! Vi er, røde, hvite blå, så fulle at vi knapt kan stå, for norge, vårt fedreland!

Anonym

Jeg lurer på om jeg noen dag vil bli overfalt av jesus. Han gjorde jo jomfru maria gravid.

Siri

Hva er det sosialøkonomene har gjort for å få sin egen lesesal?

Hilsen misunnelig