Da lesernes meldinger kom til verden, var alle himlens stjerner tent,

de blinket: «lykke til på ferden», som til en gammel, god bekjent!

Er det flere enn mg som spyr av synet p psy 110_pnsum? pussig nok leser j dn for 3.sem. på rad. Tar oxo ex. fac for 3. gang. Frivillig! Er dt verdt dt?

Masochist.

Kan noen gi foreleserne et 5 min. kurs i hvordan bruke utstyret i auditoriene? Hvor vanskelig er det å trykke på skjermen?

Anonym

Til anonyme dude som skrev at jason lager kriminelt dårlige tegneserier. Utafor vb, kl20, fredag!

– janson-fan-

Hvordan får jeg plass på kurset HIP110, som går «lesesalen» på UB? Og finnes det tall på hvor mange vektall som produseres der+ i UB kantinen?

Bergkamerat fra SV

Jeg hater jævla Nordea på Blindern. Der er det ingen som jobber & alltid kø. En ansatt hevdet d var fordi studenter kom i flokk & ikke to og to som vanlige folk.

Anonym

JA til lesesaler og datasaler som er åpne 24/7 og JA til en kvalitetsreformering av printersystemet!!

Sint ungdom

Den nissen som klapper etter hver ex-phil er en fersking som ikke har skjønt at man kun skal klappe etter siste forelesn. med den foreleseren, alternativt en som har landet på Gran Canaria litt for mange ganger.

Kusine Reidun

Min sidemann under lingvistikkeksamen slapp en aspirert , trang, nedre, anal luktelyd. Du veit hvem du er!

Anonym

Kan noen få de dyra på bio-bygget til å tie still?

pugger

Jusstudentene må jekke seg ned et par hakk...Blindern er best..jussen lukter hest..

Fra Petter Franck, statsvit.

Hvorfor skal studentbyene bli fristen for folk på norskkurs?

Hilsen Undrende studentybyboer som virkelig studerer

Jeg synes leseplassene på UB burde være reservert våkne mennesker.

– utpsyka

Hva r den lyden j hører hver gang j r på lesesalen i bio-bygningen?! Høres ut som dyre/menneskehyl...Ny forskning?!

Hilsen bekymret student som er lei hyling

Tegneseriene på siste side blir bare værre og værre! Hadde vært bedre om dere lot noen professorer prøve seg!

– AH –

15 timer igjen til oppgaven skal leveres. Er hiphopere dårligere studenter enn andre?

Anonym

HEI! Jeg lurte bare på hvorfor ingen gutter ved universitetet ligner på ENRIQUE IGLESIAS?? Er d kanskje mye å forlange fra dere gutter?? =O)