Lesernes meldinger er sort og gul, ligner på kanarifugl. Tut-tut, tut-tut-tut!

Hvilken nisse er det som alltid begynner å klappe etter exphil-forelesningene?

– antiapplautiker –

Den fylte paprikaen, som var dagens vegetar i sv kantina, topper herved lista over «hvor støll mat er det mulig å lage.» vi venter spent på neste kreasjon

Anonym

Ved å unnlate å betale ut hele lånet i starten av semesteret, stjeler Statens lånekasse for utdanning studielånsrentene fra oss studenter ikke rart den forkortes SLU

Hilde-Pilde

Jævli dårlige uttøyingsfasiliteter i idrettsbygninen etter ombyggingen!

Anonym

Jeg håper \'jason\' ikke får penger for den kriminelt dårlige tegneserien på siste side

Anonym

Hvorfor spør de bare folk fra SV i «Hva leser du?»-spalten? Er sosiologi, sos.ant. og statsvitenskap det eneste folk holder på med på Blindern?!

Irritert jusstudent

Kommer rett fra videregående og synes det virket skremmende med de vokse og raffinerte vaner man utøvet på Universitetet. Da jeg så oppdaget at noen hadde festet kjønnshår med teip på veggen inne på jentedoen, ble jeg lettet.

exfac\'er

«THE UB-WALL sees you....» MAN BLIR PARANOID av mindre.... *grøss*

Anonym

Når du ikke er helt sikker på om det var kylling eller tunfisk på sandwichen fra UB-kantina -etter- du har spist den er det på tide å vurdere å smøre matpakke

– psyka

Jentedassen i 3 på biblioteket bør bli fiksa snarest!

Hvordan takler man de lange trappetrinnene opp til Fredrikke-plassen fra hovedinngangen til UB? Kaffebaren anbefales som observasjonssted for artige gangarter.

Anonym

Hvor er det blitt av min kjære fremtidige fysioterapeut som tok psy 110 høsten 02?Drømmer om massasje etter lange dager på ub. Har du fortsatt den blonde «sexy» midstkillsveisen?Bildet ble i alle fall supert :–)

hilsen langhåret blondine fra ub

Til dere radikale: hva skal man med fn resolusjoner hvis man ikke kan rette makt bak kravene. Les litt historie. Eks om folke forbundet!

Anonym

At noen har begynt å bruke åttitallsmoten igjen, gjør meg så jævlig forbanna!

Hilsen motebevisst

Tony, Tony Blair, Tony the Bush Kangeroo! Mel: \'Skippy\'